MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
-
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, şeffaflık, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, iş ahlakı, müşteri odaklılık, kalite, güç birliği ve dayanışma değerleri doğrultusunda müşteri ilişkilerini yönetir.
-
FTSO, müşterisi olan üye, çalışan ve diğer paydaşlarının şikayet, dilek ve önerilerini,
-
Kolayca ve ücretsiz olarak iletebildiği,
-
Taleplerinin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı,
-
Aynı şikayetlerin tekrar oluşmaması için gerekli faaliyetlerin gerçekleştirildiği,
-
Yasalara uygun şekilde değerlendirildiği,
-
Gerekli iyileştirmelerin yapılarak hesap verilebilirlik ilkesi ve müşteri odaklı yaklaşımın takip edildiği bir müşteri memnuniyet sistemini taahhüt eder.
*Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Gözden Geçirme Toplantısının 17.01.2019 tarih ve 2018/2 sayılı kararı ile oluşturulmuştur.
Öneri Şikayet Süreci HaritasıISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgemiz |