Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’ndan bir ilk !!
Sheconomy (Pembe Pazarlama) Eğitimi – Bayanlara yönelik Pazarlamanın Dev Karlılığı
İçerik:
· Alışverişte Kadın/Erkek Farkı,
· 1/3 Kuralı Kadınlara pazarlama
· Annelere pazarlama
· Eşlere pazarlama
· “Kadınlar sadece gıda, kozmetik ve giyim harcaması yapar…” Hadi canım sen de…
· Tabuları yıkan kazanıyor
· Bisküvi reklamında karın kasları mı daha çok sattırır?
· Kadın Tüketicilerin ekonomideki gelişimine paralel, Reklam dünyasındaki değişim…
· Kadın Müşteriler bizden ne bekler?
· Başarıya giden yol: “Focus Grup Çalışmaları”
· Web’den en çok kimler alışveriş yapıyor?
· Online Pazarda kadın tüketicilerin davranış eğilimleri Ek kredi kartı kullanan kadınlara satış nasıl olmalı?
· Ekonomik bağımsızlığa sahip İş Kadınlarına satış nasıl olmalı?
· Yaş gruplarına göre kadın müşterilerin alışveriş tercihleri
· Kadınların satın almada karar süreçlerini etkileyen faktörler
· Kadınlara satış neden daha karlıdır?
· Kadın müşterilerin sadakati neden daha yüksektir?
· Teknoloji ve kadın müşteriler Otomotiv ve kadın müşteriler Kadın müşterilerin memnuniyeti nasıl sağlanır?
· En çok şikayet konuları nelerdir?
· Vaka çalışması: Kadın Tüketicilere yönelik ürün/hizmet geliştirme
Eğitmen: Tolga SASIK
Tarih: 27 Mart 2015 (09:30-17:00)
Eğitim Yeri : FTSO Likya Toplantı Salonu
Detaylı Bilgi: Kalite ve Eğitim Birimi Deren Karasu 614 11 15/122 deren.karasu@fto.rg.tr