İşletmelerde üretim, hizmet, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan, kullanılan belgelerin sisteme eklenmesi ile doküman güvenliği sağlayan ve sürekli iyileşmeyi hedefleyen ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası’na ilişkin Odamız FTSO Akademi tarafından eğitimler gerçekleştirilecektir.
* Eğitim sonunda katılımcılara sertifika verilmektedir.
* Genel katılıma açık bir eğitimdir.
* Katılım 20 kişi ile sınırlıdır. Eğitime katılım için ön kayıt alınmaktadır ve minimum 10 kişilik katılım olması halinde sınıf açılmaktadır.
* Eğitim katılım payını ödeyen katılımcılarımızın, eğitime katılmaması durumunda eğitim katılım payı iade edilmeyecektir.
EĞİTİM TARİHİ: 27, 28, 29 KASIM 2024 Çarşamba, Perşembe, Cuma (3 gün)
YER: FTSO Likya Toplantı Salonu
EĞİTİM VEREN FİRMA: Türk Loydu / Olcay Koca
ÜCRET: ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemleri + İç Tetkikçi Eğitimi: 3.600 TL
KATILIM: 20 kişi ile sınırlıdır.
Kayıt ve bilgi için : Yıldız BOZKURT DEMİRTAŞ (yildiz.demirtas@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)
Günümüz koşullarında bilgi, teknoloji ve iletişim alanında yaşanan büyük gelişmeler işletmeleri kıyasıya bir rekabete ve her geçen gün yeni gelişmelerin yaşandığı ekonomik bir yarış içerisine sürüklemektedir.
Müşteriler artık daha bilinçli, daha bilgili hale gelmiş ve müşteri beklentileri en üst seviyeye ulaşmıştır. Artık müşteri beklentilerini karşılamak yeterli olmamakta müşteri beklentilerinin de ötesine geçmek gerekmektedir.
Artık değişime ve değişim hızına ayak uyduramayan kuruluşların ayakta kalabilmesi çok zordur. İşletmelerin ayakta kalabilmeleri ancak tüm sektörlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun mal üretiminin veya hizmetin sağlanmasıyla gerçekleşebilecektir. Bu sebeple, kuruluşlarda, tasarım aşamasından başlayarak üretim, pazarlama ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kapsayan ve sürekli iyileşmeyi hedefleyen ISO Kalite Yönetim Sistemi'nin uygulanması olmazsa olmaz bir şart olmuştur.
ISO, "Uluslararası Standardizasyon Örgütü" anlamına gelir. ISO belgesi, büyük veya küçük çaplı her türlü işletme için gerekli olan bir belgedir. En yaygın olarak bilinen ISO belgesi ise "ISO 9001" Kalite Yönetim Sistemi Belgesidir.
ISO Belgesinin Faydaları
Belge sayesinde, hem yurt içinde hem de yurt dışında rekabet şansınız artarak rakiplerinize göre daha avantajlı duruma gelirsiniz.
Belgenin yaptırımlarına uyarken, kuruluşunuzun veya firmanızın yönetim standartlarının oluşmaya başladığını ve kurumsallaşmayı gerçekleştirdiğinizi görürsünüz.
Belge sayesinde müşterilerinizi iyi anlar, onlarla aynı dilden konuşmaya başlayarak müşteri odaklı bir firma haline gelir. Bu da pazar payınızı arttırmanızda önemli rol oynar.
Kuruluşun faaliyetleri, kişilerin ellerinden çıkarak daha bağımsız ve profesyonel bir yönetime kavuşur.
Kalite belgesinin standartlarına uyarak, kalitesiz ve hatalı mallardan doğan zararlarla daha nazir karşılaşarak, maddi fayda sağlar.
İşletmede kullanılan belgelerin sisteme eklenmesi ile doküman güvenliği sağlanır.
İyi tasarım ve planlama, işlem maliyetlerini azaltır.
Her alanda sürekli iyileştirme ile kalifiye eleman oranı artar.
Kuruluşun kalite imajı güçlenir, müşterilerin güveni artar.
Tedarikçiler ile daha iyi ilişkiler kurmayı sağlar.
Dünya ülkeleri ile entegre olmaya yardımcı olur.