11 Kasım Pazartesi günü düzenlenecektir
İkinci El Motorlu Kara Taşıtı Ticareti Hakkında Yönetmelik uyarınca; ikinci el motorlu kara taşıtı ticareti ile iştigal eden firma yetkilileri ile çalışanlarını yakından ilgilendiren Motorlu Kara Taşıtı Alım Satım Mesleki Yeterlilik sınavları 11 Kasım Pazartesi günü başlayacaktır. Odamız üyesi firma yetkilileri ve çalışanları için gerçekleştirilecek sınav için başvurular 4 Kasım 2024 PAZARTESİ günü mesai bitimine kadar Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’na yapılabilecek.
SINAV BAŞVURUSU İÇİN GEREKEN EVRAKLAR NELERDİR?
1 |
Başvuru Formu |
2 |
Nüfus cüzdanı fotokopisi |
3 |
İki adet vesikalık fotoğraf |
4 |
Ödeme dekontu : |
5 |
Lise Diploması (15.08.2020 tarihinden sonra kurulmuş firma yetkilileri için) Vergi Levhası (15.08.2020 tarihinden önce kurulmuş firma yetkilileri için) |
ÖDEMELER NEREYE YAPILACAK?
Sınav ve belgelendirme ücretinin MEYBEM A.Ş. AB Hibe hesabına ödenmesi gerekmektedir. Hesap:
TOBB MEYBEM Mesleki Yeterlilik ve Belgelendirme Merkezleri A.Ş
İŞBANKASI AKAY ŞUBESİ / IBAN: TR57 0006 4000 0014 2011 1580 36
Açıklama kısmına: ad-soyad/ TC kimlik numarası/motorlu taşıt seviye /Fethiye bilgilerinin yazılması önem arz etmektedir.
BELGE TESLİMİ
Sınavlarda başarılı olan katılımcıların belgeleri Odamıza ulaştıktan sonra katılımcıyla iletişime geçilmektedir. Belgeler sınava katılan aday tarafından Logo Marka ve Belge Kullanım Sözleşmesi ile Belge teslim formunun doldurulup /imzalanması ve dekontun iletilmesi sureti ile Odamızdan teslim edilecektir.
***Sınavdan başarılı olan adaylar “MYK Mesleki Yeterlilik Belgesi” alabilmeleri için Mesleki Yeterlilik Kurumu’na belge masraf karşılığı olarak 750 TL belge ücreti ödemeleri gerekmektedir.
Detaylı Bilgi:
Umur Çelebi
e-posta: umur.celebi@fto.org.tr
Tel: 02526141115/118