Mağaza İçi Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
İÇERİK:
- Mağaza satış elamanı olarak sorumluluklarımız ne olmalı?
- Mağaza içi satışta MMH (Mükemmel Müşteri Hizmeti)
- Mağazaya gelen müşteriye nasıl yaklaşmalıyız (ilk karşılaşma, alış veriş, uğurlama) ?
- Müşterinin satın alma potansiyelini analiz etme ve buna göre satış yapma
- Müşterinin beden dili ne diyor?
- Satış esnasında kullanacağımız üç önemli argüman...
- Mağaza içinde davranışlar (müşteri yokken-müşteri varken)
- Müşterinin itirazını olumluya çevirmek için nasıl bir yol izlemeliyiz?
- Alış veriş yapmadan çıkan müşteriyi potansiyel müşteriye dönüştürebilme; tekrar gelmesini sağlayacak şekilde akılda kalıcı olma.
- Ek ürün satışı nedir? Ek ürün satışı yapabilmek için nelere dikkat etmek gerekir?
- Gelen şikayetleri nasıl karşılamalı ve çözüm için nasıl bir yol izlemeli?
- Bizim mağaza’da satış yapmak (Uygulama)
- İnteraktif uygulamalar
EĞİTİME KİMLER KATILABİLİR:
Bu eğitime tüm sektörlerin mağaza yöneticileri ve mağaza satış sorumluları, showroom yöneticileri ve satış sorumluları, konuyla ilgili kendini geliştirmek isteyen herkes katılabilir.
KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:
Eğitim sonunda katılımcılar;
- Etkin mağaza içi satış yöntemleri ile satış grafiğini ve ciro oranlarını yükseltmenin tekniklerini öğrenirler.
- Müşteri ilişkileri ve müşteri şikayetlerini yönetme konusunda bilgiler ve tavsiyeler alırlar.
- Mağazadaki bireysel satış motivasyonlarını artırma imkanı elde ederler.
- Verilecek reel örnek üzerinden gidilerek interaktif öğrenme metodu ile uygulamaya dönük egzersizler yaparak pratiklerini geliştirme imkanı elde ederler.
EĞİTİM TARİHİ: 22 Ocak 2022 Cumartesi
YER: FTSO Likya Toplantı Salonu
SÜRE: 11.00- 18.00 (7 saat)
EĞİTMEN: Satış ve Pazarlama Eğitim Danışmanı Çağatay Demir / Türev Danışmanlık
ÜCRET: Odamız üyelerine ve çalışanlarına ÜCRETSİZ
Diğer katılımcılar için 200 TL.
KATILIM: Pandemi tedbirleri kapsamında, katılım 25 kişi ile sınırlıdır.
Kayıt ve bilgi için: Aysun ŞANLISOY (aysun.sanlisoy@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)