MARKALAŞMA EĞİTİMİ İÇERİĞİ
· Giriş/Tanışma |
|
· Marka Nedir? · Markalaşma neden önemlidir? · Değerli markaları farklılaştıran özellikler nedir? · Temel Kavramlar o Pazarlama temel kavramları o Değer ve memnuniyet o Pazarlama bileşenleri ve dönüşümü § Marka ve ürün § Marka ve Fiyatlandırma § Marka ve dağıtım § Marka ve tanıtım ve tutundurma · Marka değeri- oluşturan faktörler ve önemi · Marka İsmi ve diğer ilişkili unsurlar · Marka Sadakati: Önemi, satışlara etkisi · Marka Kimliği, kurumsal kimlik · Marka Özü Çemberi, markanın öz değerleri · Marka ve tüketici içgörüsü · Marka performansının değerlendirilmesi- ölçüm teknik ve ölçütleri · KOBİler ve yerel üreticiler için markalaşma
Çalıştay esnasında anlatım, grup ve bireysel etkinlikler ve katılımcı sunumları yapılacaktır.
EĞİTMEN: Yar. Doç. Dr. Nilgün Gürkaynak TARİH: 22 Kasım 2014 Cumartesi 09.00-17.00 YER: Yacht Boutique Otel
ÜCRET: 50 TL
Bilgi ve Kayıt İçin: 614 11 15-Dhl 122 Deren KARASU
|
|