İçerik:
Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi, otellerin misafirlerle yüz yüze temas halinde çalışan departmanlarının çalışanlarında, departmana özel belirlenmiş standart davranışların sergilenmesini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen bir eğitim ve gelişim uygulamasıdır.
Projenin Amacı:
Otelin misafirlerine verdiği hizmet vaadinin, misafirlerde yarattığı yüksek beklentiye uygun çalışan davranışlarının sergilenmesini sağlamaktır.
Bu proje sonunda “Otele Özgü” davranış standartlarının geliştirilmesi ile Misafir memnuniyetinin artırılması ve misafirlere profesyonel bir hizmet deneyimi yaşatılmasını sağlar.
Özellikle, karşılama, ağırlama ve uğurlama anlarının bir standart davranış ve yaklaşımla gerçekleştirilmesini sağlar.
05 Şubat 2016 Cuma günü gerçekleştirilecek olan seminerde proje kapsamına dahil olacak olan otel personelinin alacağı eğitimler hakkında detaylı bilgi verilecektir.
Proje Kapsamındaki Eğitimler;
Departman Müdürleri ve Orta Kademe Yöneticiler;
1) Otelcilikte Vizyoner Liderlik ve Yönetim_2 Gün/12 Saat
2) Otelcilikte Yöneticinin Etkin İletişimi_1 Gün/6 Saat
3) Yöneticiler İçin Koçluk Becerileri_1 Gün/6 Saat
Otel Çalışanları;
4) Davranış Standartları Geliştirme Projesi Oryantasyon Eğitimi_1 Gün/6 Saat
5) Otelcilikte 5 Yıldızlı İletişim_1 Gün/6 Saat
EĞİTİM TARİHİ | 5 ŞUBAT 2016 |
EĞİTİM ADI | OTELCİLİKTE DAVRANIŞ STANDARTLARI GELİŞTİRME PROJESİ TANITIM SEMİNERİ |
EĞİTMEN |
NEBİ ACAR (LONCA ENSTİTÜ) |
YER | FTSO LİKYA SALONU |
SAAT | 14:00 |
EĞİTİM SÜRESİ | 3 SAAT |
KAYIT ÜCRETİ | - |
Detaylı Bilgi ve Kayıt için:
Deren KARASU
Kalite ve Eğitim Birimi
deren.karasu@fto.org.tr
6141115-122