PERAKENDE MAĞAZACILIK VE GÖRSEL DÜZENLEME EĞİTİMİ
“Güzellik sadece güzel olan şeylerde değil, güzel görmek istediğin herşeydedir.”
ANONİM
EĞİTMEN: ZEYNEP ERTÜRK
EĞİTİM TARİHİ: 08 NİSAN 2017 CUMARTESİ
SAAT: 09:30- 16:30 (6 SAAT)
EĞİTİM YERİ: FTSO LİKYA TOPLANTI SALONU
EĞİTİME KAYIT ÜCRETİ: 50 TL
SÜRE: 1 Gün /6 saat
HEDEF: Tüm ekibin mağazacılıkla ilgili her noktada en yüksek performansı gösterebilmeleri için gerekli bilgi ve becerilerin farkına varmaları ve günlük yaşamlarında uygulayabilir hale gelmelerini sağlamak.
İÇERİK:
* Mağazacılık Nedir?
* Yeni Alışveriş Trendleri
· İKEA
· ZARA
· H&M
* Mağazacılıkta teknik detaylar
· Depo Yönetimi
· Stok Takibi
· Anahtar performans göstergeleri (KPI)
* Görsel Düzenleme Uygulamaları
* Satış Danışmanının Temel Görevleri
* 5 Altın Kural Uygulamaları
* İmaj Yönetimi
* Mağaza İçerisinde Etkin Beden Dili Kullanımı
* Etkin Dinleme ve Konuşma
* Doğru soru-cevap teknikleri.
* Zor Müşterilerle Başa Çıkmak (uygulama)
* Ekip içi Motivasyon sağlamak
EĞİTMEN: Zeynep ERTÜRK,
Bilkent Üniversitesi Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi Bölümü’nden mezun oldu.
TRT Ankara Televizyonu’nda bir yıl boyunca, Seynan Levent ile “Akşama Doğru” programının yapım aşamasında görev aldı.
2003 yılından itibaren Inditex Türkiye bünyesindeki ZARA Mağazalarının Karum şubesinde 3 yıl Erkek Bölümü Müdürlüğü, ve Kızılay şubesinde 4 yıl Mağaza Müdürlüğü görevlerinde bulundu. Aynı zamanda 7 yıl boyunca Türkiye’deki tüm ZARA mağazalarında çalışan, bölüm ve mağaza müdürlerinin eğitimlerini gerçekleştiren Zeynep ERTÜRK, mağazada görev yaptığı süre boyunca Inditex “Eğitici Satış Danışmanı Yetiştirme Programı”na pilot mağaza yöneticisi olarak rol aldı.
2010 - 2012 yılları arasında İzgören Akademi bünyesinde Kurumsal Projeler Yöneticisi pozisyonunda çalıştı. 2012 itibariyle Tchibo Mağazaları Marmara Bölge Müdürlüğü görevini yürütmektedir. ERTÜRK, Uluslararası NNLP Practitioner, Beden Dili Eğitimcinin Eğitimi ve Müşteri Memnuniyeti konularında sertifika programlarına katılmıştır.
Bugün, İmaj Yönetimi, Etkili İletişim, Beden Dili, Mağazacılıkta Satış Teknikleri, Müşteri Memnuniyeti ve Takım Çalışması konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir.