KİMLER BAŞVURMALI ?
·Müşteriyle iletişime geçen tüm satış personeli.
·Satış yöneticisiyim, işime yeni neler katabilirim diyenler ve bu eğitimi merak edenler.
PROGRAMIN KATILIMCILARA SAĞLAYACAĞI FAYDALAR?
·Hızla değişen yaşam ve iş dünyası koşullarında müşteriye yaklaşımdaki değişmeler ve geleceğin şirketlerindeki bakış açısı hakkında bilgi sahibi olarak kendi rollerini ve bakış açılarını yeniden yapılandırabilecekler,
·Müşteri mutluluğunun, kurumları ve kendileri için ne denli önemli olduğunun farkına varacaklar ve müşteri mutluluğunun temel ilkeleri konusunda bütünsel bir bakış açısı geliştirecekler,
·Hizmette kaliteyi belirleyen boyutlar hakkında bilgi sahibi olacak, kaliteli hizmet üretme konusunda olumlu tutum geliştirecekler,
·Satış sürecinde sonuç odaklı hareket etme becerilerini geliştirecekler,
·Kendi kurdukları müşteri ilişkileri ve yaşadıkları satış süreçleri hakkında özdeğerlendirme yaparak geliştirme yönünde olumlu tutum oluşturabilecekler,
·Müşteri bağlılığı yaratmayı sağlayacak altın önerilere ulaşabileceklerdir.
Eğitim Konu Başlıkları
-Müşteri Mutluluğu
-Satış Danışmanlığı
-Hedef Belirlemek ve Sonuca Yönelik Hareket
-Satış Süreci
Not: Eğitim programının sonunda katılımcılara konuyla ilgili bilgiler içeren bir “Kitap” ve “Katılım Belgesi” verilecektir.
TARİH: 20 Eylül 2014 (Son Kayıt Tarihi: 16 Eylül)
SÜRE: 7 Saat (1 gün)
YER: Yacht Boutique Hotel
SAAT: 09:30 -16:30
ÜCRET: 50TL.
EĞİTMEN: Ayşe Demirbaş, POET, Eğitim, İletişim ve Performans Yönetimi Danışmanı
Bilgi ve Kayıt İçin: 614 11 15-Dhl 122 veya deren.karasu@fto.org.tr