EĞİTMEN: LONCA ENSTİTÜ/ NEBİ ACAR
EĞİTİM TARİHİ: 12 MART 2017 PAZAR (09:30- 16:30)
EĞİTİME KATILIM PAYI: 50 TL
EĞİTİM YERİ: FTSO LİKYA TOPLANTI SALONU
EĞİTİM HEDEFİ: Turizm sektöründeki en önemli kavram misafir memnuniyetidir. Kurumların misafirlerin memnuniyetini sağlamanın yollarını bilmeleri geleceğe kalmada en önemli rolü oynamaktadır. Bu eğitimde, turizm sektöründe her ne alanda yer alırsa alsın, tüm katılımcıların bu önemli kavram hakkında en yeni ve etkin bilgileri öğrenip, eğitimden sonra kurumlarında uygulayabilecekleri yol ve yöntemleri edinmeleri hedeflenmektedir.
EĞİTİM İÇERİĞİ:
· Misafir kimdir?
· Neden müşteri değil de misafir?
· Misafir memnuniyeti nedir ve neden önemlidir?
· Misafir memnuniyeti kişiye, kuruma, ülkeye ne sağlar?
· Geçmişten bugüne değişen misafir profili
· Misafiri tanımak
· Misafir beklentilerini belirlemenin önemi
Uygulama: Bir Tatilden Beklentiler
· Misafir tipleri – Farklı misafir tiplerine yönelik doğru davranışlar
· Kültürel farklılıklara göre misafirlerle iletişimin yolları
Uygulama: Bir İngiliz, bir Alman ve bir Türk bir gün…
· Çalışanının profesyonel tutumu nasıl olmalı?
· İletişimin önemi
· İlk izlenim ve imaj
· Etkin dinleme
· Misafirinizi nasıl özel hissettirirsiniz?
· Dünya’dan ve Türkiye’den örnekler
· Şikayet yönetimi
· Şikayetleri doğru şekilde ele alma
· Şikayetler karşısındaki doğru tutum nedir?
EĞİTMEN: NEBİ ACAR
Lonca Eğitim Enstitüsü kurucu ortaklarından olan Nebi Acar, Marmara Üniversitesi “Eğitim Fakültesi” ve Anadolu Üniversitesi “İşletme” bölümlerini bitirdi. Acar, farklı sektörlerde edindiği çalışma ve yöneticilik deneyiminin ardından, elde ettiği birikim ve tecrübeyi kurumların ve bireylerin gelişimine katkı yapmakta kullanmak amacıyla eğitim sektörüne geçiş yaptı.
Seminer, eğitim ve danışmalık çalışmaları ile bugüne kadar birçok sektörden farklı kurumlara ve bu kurumlarda görev yapan 20.000’nin üzerinde insana ulaştı. Kurumlarda ortak bir davranış ve kurum kültürünün oluşturulması için özel eğitim ve gelişim projeleri hazırlayıp, yürütmektedir. Nebi Acar’ın danışmanlık verip, eğitim programları yürüttüğü bir otel grubu 2013 ve 2014 yıllarında üst üste, Dünya çapında müşteri yorumları ve puanlaması ile belirlenen “Dünya’nın En İyi Lüks Aile Oteli” ve “Dünya’nın En İyi Resort Oteli” ödüllerini almıştır. Acar, Özellikle liderlik, duygusal zeka, iletişim gibi hem iş hem de özel yaşamda önemli rol oynayan konularda eğitim ve seminerler vermektedir.
Eğitim Başvuruları Hakkında;
- Eğitim katılımcı sayısı ve eğitim tarih değişiklikleri Odamız tarafından belirlenmektedir.
- Eğitimlerimiz ile ilgili tüm güncel bilgiler ve detaylar www.fto.org.tr internet adresindeki etkinlik takviminde bulunmaktadır.
- Eğitim sonunda katılımcılara “Katılım Belgesi” verilmektedir.
- Eğitimlerimize FTSO üyeleri ve üye çalışanları başta olmak üzere tüm fethiye halkı yararlanabilmektedir.
- Eğitimlerimizde kontenjanımız sınırlı olup, 20 kişi altında başvuru alan eğitimlerimiz Yönetim Kurulu Kararı ile iptal edilmektedir.
- Söz konusu eğitimlere FTSO üyesi olan aynı işletmeden 4-6 kişi arasında katılımcı olması halinde katılımcı başına %10 indirim, 7-10 kişi katılımcı olması halinde katılımcı başına %15 indirim uygulanmaktadır.
- Eğitimlere katılmak isteyenlerin katılımcı adı, firma unvanı ve iletişim bilgilerini belirterek telefon veya mail yolu ile ön kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
İletişim Bilgileri;
Deren KARASU
Kalite ve Eğitim Birimi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
E-mail: deren.karasu@fto.org.tr/info@fto.org.tr
Telefon: 0252 614 11 15 Dahili 122