Eğitim Hedefi: Turizm işletmeleri, müşteriler işletme içinde iken onları tatmin etmenin son derece önemli olduğunun bilincinde olsa da, hedefleri her zaman yeni müşteriler bulmaktır.
Rekabetin son derece güçlü olduğu günümüzde çok sayıda turizm işletmecisi, geleneksel pazarlama yaklaşımı içinde değerlendirilebilecek bu anlayışın, gelecek için yeterli olmadığını fark etmiştir.
İşletmeler, kârlılıklarını ve hatta varlıklarını koruyabilmek için yapmaları gereken en önemli şeyin müşteri merkezli olmak; işletmenin tasarımından, satışa kadar olan her fonksiyonunda müşteri istek, ihtiyaç ve beklentilerini ön plana almak, müşteriyi bütün karar süreçlerinde işletmenin bir parçası ve en üst otoritesi olarak görmelidir.
Eğitim İçeriği:
• Fethiye’nin tercih edilme sebepleri neler?
• Müşteri istek, ihtiyaç ve beklentileri neler?
• Müşteri ihtiyaçlarından neleri karşılıyoruz, neleri karşılayamıyoruz?
• Yıllar içinde değişen istek ve beklentiler neler? Bunlara nasıl hazırlanıyorsunuz?
• Hizmet kalitesinde devamlık nasıl sağlanır?
• Müşteri merkezli hizmet ne demektir?
• Müşteri İlişkileri Yönetimi nedir?
• Kendi müşteri ilişkileri sisteminizi tasarlasanız nasıl olurdu?
• Tasarladığınız müşteri ilişkileri sisteminin faydaları neler?
• Bu sistemi hayata geçirmek için nelere ihtiyacınız var?
• Hizmet kalitesi hizmeti verenin iletişim gücüne bağlıdır,
• Turizm çalışanının bilmesi gerek iletişimde doğrular,
• Doğru iletişim için dijital iletişim kanallarını kullanma,
• Müşteriyi değerli hissettirme,
• Müşteriyi sadakat sistemiyle sürekli tercih edilir olmak,
EĞİTİM TARİHİ: 8 Nisan 2023 Cumartesi
YER: FTSO Likya Toplantı Salonu
EĞİTMEN: Serkan ÖCAL/ Evo Akademi
SÜRE: 10.00-17.00 saatleri arasında
ÜCRET:
Odamız üyelerine ve çalışanlarına ÜCRETSİZ
Diğer katılımcılar için 200 TL.
KATILIM: 30 kişi ile sınırlıdır.
Kayıt ve bilgi için : Aysun ŞANLISOY (aysun.sanlisoy@fto.org.tr, 6141115-134 dhl)