Bu çerçevede, TOBB deteği ve European Citizen Action Service (ECAS) işbirliği ile yürütülen “Vize Şikayet Hattı” projesi kapsamında vatandaşlarımızca karşılaşılan sorunların bir dökümünün yapılması, vize işlemleri esnasında Türk vatandaşlarından özellikle iş dünyasından talep edilen belgeler, krşı karşıya kaldıkları prosedürler, muhatap oldukları muamele ve başa çıkmak zorunda kaldıkları diğer zorlukların sistematik bir biçimde tespit edilerek incelenmesi amaçlanmaktadır.
Proje kapsamında 17 kasım 2009 tarihinde başlatılan ve bir ay boyunca işlemesi öngörülen telefon hattı ( 0 212 324 51 88 – 0 212 324 51 99) (hafta içi her gün 9:00 – 18.00 arası) ve elektronik posta adrsi ( vize@ikv.org.tr) aracılığıyla, farklı kesimlerin aktaracağı sorunlar kaydedilecektir.
Projenin amacına ulaşması için, ekte yer alan Vize Şikayet Formunun değerli üyelerimiz tarafından mümkün olduğunca detaylı bir şekilde doldurularak 30 Aralık 2009 tarihine kadar tarafımıza iletilmesi büyük önem taşımaktadır.
Vize Şikayet Formu için tıklayınız.