FTSO Akademi tarafından “Etkili Tahsilat Yöntemleri Eğitimi” düzenleniyor.
Tahsilat süreçlerinde başarıyı artırmanın yollarını keşfetmek, müşterilerle etkili ve uzun vadeli iletişim kurmanın inceliklerini öğrenmek, zor durumlarla başa çıkma becerilerinizi geliştirmek, müşteri psikolojisini anlamak ve iletişimde daha etkili bir dil kullanarak tahsilat yönetiminde uzmanlaşmak için sizleri eğitime davet ediyoruz!
İÇERİK:
• Müşteri Analizi
• Müşteri ile İletişim Teknikleri
• Tahsilat Süresince Davranış Modelleri
• Tahsilatta Karşılaştığımız Zorluklar
• Zor Durumlarla Mücadele
• Öfke ve Stres Kontrolü
• Tahsilatta Duyguları Yönetme
• Müşteri Psikolojini Anlama ve Yönetme
• Tahsilatta Uzlaşmacı Yaklaşımlar
• Doğru, Yerinde ve Uygun Bir Dille Aktarım
• Tahsilatçının Müşteriye Ulaşma Şekilleri
• Yaptırım Gücü Kullanmanın Sakıncaları
• Genel Çerçevede Hukuki Süreçler
• Uygulamalar
EĞİTİM TARİHİ: 12 Aralık 2024 Perşembe
YER: FTSO Likya Toplantı Salonu
EĞİTMEN: Güven BAKIRTAŞ / İstanbul Eğitimler
SÜRE: 10:00-16:00 saatleri arasında
ÜCRET: Odamız üyelerine ve çalışanlarına ÜCRETSİZ
Diğer katılımcılar için 200 TL.
KATILIM: 30 kişi ile sınırlıdır.
Kayıt ve bilgi için : Yıldız BOZKURT DEMİRTAŞ (yildiz.demirtas@fto.org.tr, 6141115-120 dhl)