10002 Müşteri Şikayetleri ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

10002 Müşteri Şikayetleri ve Müşteri Memnuniyeti Eğitimi

Haber Tarihi: 02.04.2012

7 Nisan 2012 Cumartesi günü, 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ,MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ Eğitimi  

Andem Eğitim Merkezi eğitmenlerinden Bülent Dokuzluoğlu tarafından verilecek eğitim Yat Butik Otel’de gerçekleşecektir.

Eğitimin konu başlıkları;

ü  Müşterinin Farklı Yönleri…

ü  Empati Kurmak

ü  Müşteri Odaklılık

ü  Memnuniyet Nasıl Sağlanır

ü  Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi

ü  Sürdürme ve İyileştirme

ü  ISO 10002 Standartı

 

Katılım 30 kişi ile sınırı olup kayıt sırası önceliği esastır.Kayıt yaptırmayanların kesinlikle eğitime alınmayacağı önemle duyurular.

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.