7 Nisan 2012 Cumartesi günü, 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ,MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ Eğitimi
Andem Eğitim Merkezi eğitmenlerinden Bülent Dokuzluoğlu tarafından verilecek eğitim Yat Butik Otel’de gerçekleşecektir.
Eğitimin konu başlıkları;
ü Müşterinin Farklı Yönleri…
ü Empati Kurmak
ü Müşteri Odaklılık
ü Memnuniyet Nasıl Sağlanır
ü Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi
ü Sürdürme ve İyileştirme
ü ISO 10002 Standartı
Katılım 30 kişi ile sınırı olup kayıt sırası önceliği esastır.Kayıt yaptırmayanların kesinlikle eğitime alınmayacağı önemle duyurular.