Değerli Katılımcılar 24 Mart 2011 Perşembe günü Odamızda gerçekleştirilecek "21. Yüzyılda Şirket Yönetimi" seminerimiz genel katılıma açık ve ücretsiz yapılacak olup seminere ait detaylar aşağıda sunulmaktadır.
EĞİTİMİN ADI: 21. YÜZYILDA ŞİRKET YÖNETİMİ SEMİNERİ
TARİH: 24 MART 2011 PERŞEMBE
SÜRE: 1 Gün / 4 SAAT
SAAT: 14.00 - 18.00
HEDEF:
Eğitimin temel amacı, katılımcıları “profesyonel şirket veya kurum yöneticiliği, stratejik yönetim, kurumsal yönetim, insan kaynakları yönetimi, pazarlama" konularında temel profesyonel bilgilerle donatmak, bu konuda kendilerine pratik öneriler aktarmak ve profesyonel yöneticilik becerilerinin gelişimine katkı sağlamaktır. Ayrıca eğitimin farklı noktalarında yapılacak kısa süreli uygulama çalışmaları (örnek olay çözümü, soru-cevap) ile katılımcıların aldıkları bilgileri günlük hayata uyarlamalarını sağlamak eğitimin diğer amacını oluşturmaktadır.
KATILIMCI GRUBU:
Ø Şirketinin veya kurumunun daha profesyonel bir yapıya kavuşmasını sağlamak isteyen bütün yöneticiler
Ø Bireysel olarak profesyonel yöneticilik becerilerini geliştirmek isteyen bütün yöneticiler
Ø Yöneticiliğe atanmadan önce kendini geliştirmek isteyen yönetici adayları,
İÇERİK:
Ø İş yaşamının dünü, bugünü ve geleceği
Ø Yarını bugünden yaşamak (öngörü bilinci)
Ø Stratejik planlamada nelere dikkat etmek gerekir (büyüme, küçülme, odaklanma)
Ø Kuşaklararası geçişler ve bu süreçte yaşanan sıkıntıları aşmak için neler yapılabilir
Ø Kurumsal yönetim nedir? Bunun için neler yapmak gerekir?
Ø Operasyonel başarı için iş süreçlerini iyileştirirken izlenecek yollar nelerdir?
Ø İnsan kaynağını yönetirken (eğitimli-eğitimsiz, yaşlı-genç, deneyimli-deneyimsiz) nelere dikkat etmek gerekir?
Ø Kendisiyle yetinmeyen ve sürekli öğrenen bir kurum yaratmanın püf noktaları
Ø Uygulama çalışması (örnek olay çözümü ve soru-cevap)
KATILIMCILAR NE KAZANIRLAR:
Bu eğitimde katılımcılar, iş dünyasının geçmişini ve bugününü iyi anlayıp gelecekle ilgili vizyonlarını geliştirebilecekler, profesyonel bir şirket olma adına temel bilgiler öğrenecekler ve bu konuda pratik tavsiyeler alacaklardır. Ayrıca, Türev Danışmanlık grubumuzun diğer bir markası olan Türev Yönetim Danışmanlığı tarafından “profesyonelleşme, kurumsallaşma, karlılık, verimlilik, pazarlama, finansman, insan kaynakları” gibi konularda Türkiye genelinde 24 farklı sektörde 402 şirket ve kuruma verilen yönetim danışmanlığı hizmetinden elde edilen deneyimlerle ilgili profesyonel şirket veya kurum yönetimi kapsamında çok önemli bilgiler elde edeceklerdir.
EĞİTMEN: BÜLENT ORTA (“Türev Danışmanlık Grup Başkanı ve Stratejik Yapılandırma Danışmanı” )
Detaylı Bilgi ve Kayıt İşlemleri İçin;
cansu.sidekli@fto.org.tr veya 614 11 15 ‘ten CANSU SİDEKLİ