25 Aralık 2010 / Müşteri Memnuniyeti Eğitimi İçin Başvurularımız Başlamıştır - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

25 Aralık 2010 / Müşteri Memnuniyeti Eğitimi İçin Başvurularımız Başlamıştır

Haber Tarihi: 13.10.2010

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

25 ARALIK2010 tarihinde

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odasında

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ” eğitimi düzenlenecektir.

 

Detaylı Bilgi ve Kayıt İşlemleri İçin;

 

cansu.sidekli@fto.org.tr  veya 614 11 15 ‘ten CANSU SİDEKLİ

 

EĞİTİMİN ADI: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

SÜRE: 1 Gün /6 Saat

HEDEF:

Müşteri merkezlilik deyiminin son dönemde ne derece yaygınlaştığının farkındasınızdır. Başarıya ulaşma sürecinin en önemli basamaklarında mutlu çalışanlar ve mutlu müşteri olguları bulunur. Siz de sadık müşteriler ister misiniz?

KATILIMCI GRUBU:

Kurum içinde ve kurum dışında, müşteri hizmetlerinde çalışanlar ve bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasında, satışında ve sonrasında müşteriyle birebir ilişki kuran ve bunlara destek veren herkes katılabilir.

İÇERİK:

Ø  Müşteri Memnuniyeti Nedir?

Ø  Müşteri Memnuniyeti Tarihçesi

Ø  Müşterinin Önemi

Ø  Çayınızı Nasıl Alırsınız?

Ø  Neden Müşteri Memnuniyeti Önemlidir?

Ø  Memnuniyeti Değerlendirmek; Tmm Endeksi

Ø  Şikâyet Eden Müşteri Neden Önemlidir?

Ø  Müşterilerimiz Biz Neden Terk Eder?

Ø  Zaman Değişiyor

Ø  Ürün\ Hizmet 

Ø  Müşteri

Ø  Müşteri Grupları; Yaşam Tarzları İşimizi Neden Etkiler?

Ø  Çalışanlar

Ø  Pazar Payı

Ø  Müşterimiz Kim?

Ø  Benim İşim Nedir?

Ø  Mükemmel Müşteri Hizmetleri

Ø  Teknolojiyi Kullanmak

Ø  İletişim Becerileri

Ø  Diyalog=Kar Mıdır?

Ø  Pareto Kuramı ve Türkiye, Dünya Uygulamaları

Ø  Hangi Müşteriniz Daha Karlı?

Ø  Dürüst Olabilmek

Ø  Problem Çözebildiğimiz Oranda Para Kazanırız.

Ø  Bir Adam, Bir Kuzu, Bir Kurt

Ø  Müşterilerimizi Tanıyabilmek

Ø  Farklı Kişilikler Testi

Ø  Farklı Müşterileri Memnun Edebilmek İçin Neler Yapmalıyız?

Ø  Sadık Müşteri

Ø  Müşteri İlişkileri Yönetimi-CRM Nedir?

Ø  Markamızı Yaratmak

Ø  Marka Konumlandırmada Beş Duyu Yöntemi

Ø  Güçlü Markalar Sadık ve Mutlu Müşteriler Yaratır.

Ø  Marka Yaratırken Nelere Dikkat Etmemiz Gerekir.

Ø  Beyin Haritalama Yöntemi

Ø  ‘Müşterilerimiz Nasıl Daha Memnun Edebiliriz?’

 

EĞİTMEN: BANU AKIN

 

EĞİTİM ÜCRETİ:      85 TL (1 günlük eğitimin kişi başı fiyatı)

 

EĞİTİM TARİHİ:               25 ARALIK 2010

 

SON BAŞVURU TARİHİ:    22 ARALIK 2010 ÇARŞAMBA

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.