Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından online olarak düzenlenen ‘Covid-19 Sonrası Ekonomi ve Risk Yönetimi Semineri’ne odamız üyelerinden 18 kişi katıldı.
Stratejik Yönetim Danışmanı Erkin Şahinöz tarafından verilen seminerde; nesnelerin interneti, platform ekonomisi, sosyal medyanın önemi, yatay ekonomi, F–faktörü (aile, arkadaş, sosyal medya ve instagram ünlüleri) mekansız ve zamansız ekonomi, siyah kuğu, PMI-CDS-VIX-kredi büyümesi göstergeleri, yatay finansman, yatay pazarlama, dijital ödeme sistemleri, tek boynuzlular ve teknolojik girişimciler anlatıldı.
Seminer sonunda katılımcıların sorularını yanıtlayan Erkin Şahinöz, “Yeni müşteri kazanmanın maliyeti 10 iken, mevcut müşteriyi korumanın maliyeti 1’dir. Bu sebeple müşteri sadakati yaratmak daha önemlidir. Bu dönemde müşteri envanterinin tutulması da büyük önem taşımaktadır” dedi.
Yaklaşık iki saat süren seminerde katılımcılar, ekonomik büyüme, digital para, paranın dördüncü işlevi, yatırım yapılacak olan ülkenin ekonomik, siyasi ve politik koşulları ile yatırım yapacak olan ülkedeki paranın huzurluluğu/huzursuzluğu, melek yatırımcı nedir sorularına yanıt buldu.