ETKİN MAĞAZA VE İNSAN YÖNETİMİ EĞİTİMİ (10.12.2011)
Söz konusu eğitim programı ile katılımcılara mağaza yönetimindeki temel becerileri öğretmek, ekip olarak çalışmanın taktiklerini vermek, mağazayı ve ekibini bir bütün olarak görmelerini sağlayarak etkin bir yönetimin gereklerini aktarmak amaçlanmıştır. Bu nedenle program, sektörde yeni işe başlayacak yönetici adayları ile hâlihazırda sektörde çalışmakta olanların niteliklerini geliştirmeye yönelik geniş bir kitleye hitap etmiştir.
Yat Butik Otel’de gerçekleştirilen Etkin Mağaza ve İnsan Yönetimi eğitiminde, mağaza yöneticisinin özellikleri, çalışanlarla doğru iletişim, motivasyon, geribildirim, mağaza yönetimi ve liderlik konuları işlendi.
Perakende ticareti yapan firmalardan mağaza müdürlerinin, yöneticilerinin ve çalışanlarından 37 kişinin katıldığı ve Oya ASAL tarafından sunulan eğitim ilgi ve beğeni ile izlendi.
Odamız eğitimleri 24 Aralık 2011 Cumartesi günü gerçekleştirilecek olan “Motivasyon ve Olumlu Düşünce” eğitimi ile devam edecektir.