Her geçen gün kadının ekonomideki satın alma gücü artıyor. Dünya'nın ileri gelen pazarlama duayenleri bunun farkında. Satınalmada kadın gücünü daha iyi anlamak ve satışlarınızı arttırarak bu gücü arkanıza alıp daha çok kazanmak istemez misiniz? İşte bunun için Sheeconomy eğitimini ayağınıza getiriyoruz.
İçerik:
· Alışverişte Kadın/Erkek Farkı,
· 1/3 Kuralı Kadınlara pazarlama
· Annelere pazarlama
· Eşlere pazarlama
· “Kadınlar sadece gıda, kozmetik ve giyim harcaması yapar…” Hadi canım sen de…
· Tabuları yıkan kazanıyor
· Bisküvi reklamında karın kasları mı daha çok sattırır?
· Kadın Tüketicilerin ekonomideki gelişimine paralel, Reklam dünyasındaki değişim…
· Kadın Müşteriler bizden ne bekler?
· Başarıya giden yol: “Focus Grup Çalışmaları”
· Web’den en çok kimler alışveriş yapıyor?
· Online Pazarda kadın tüketicilerin davranış eğilimleri Ek kredi kartı kullanan kadınlara satış nasıl olmalı?
· Ekonomik bağımsızlığa sahip İş Kadınlarına satış nasıl olmalı?
· Yaş gruplarına göre kadın müşterilerin alışveriş tercihleri
· Kadınların satın almada karar süreçlerini etkileyen faktörler
· Kadınlara satış neden daha karlıdır?
· Kadın müşterilerin sadakati neden daha yüksektir?
· Teknoloji ve kadın müşteriler Otomotiv ve kadın müşteriler Kadın müşterilerin memnuniyeti nasıl sağlanır?
· En çok şikâyet konuları nelerdir?
· Vaka çalışması: Kadın Tüketicilere yönelik ürün/hizmet geliştirme
Eğitmen: Tolga SASIK
Tarih: 27 Mart 2015 (09.30-17.00)
Eğitim Yeri: FTSO Likya Toplantı Salonu
Detaylı Bilgi: Kalite ve Eğitim Birimi Deren Karasu 614 11 15/122 deren.karasu@fto.rg.tr