Fethiye, büyük bir birliktelik örneği ile Travel Turkey İzmir’de yerini aldı. Fethiye Standı’nda en çok ilgi çeken tanıtım ögesi Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından yaptırılan yamaç paraşütü sanal gerçeklik filmi oldu.
İzmir Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, TC Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın himayesinde İZFAŞ ve TÜRSAB tarafından düzenlenen Travel Turkey İzmir, 6 Aralık Perşembe günü 12’inci kez kapılarını açtı. Yurt içinden ve yurt dışından çok sayıda turizm profesyonelini bir araya getiren fuarda Fethiye Standı yoğun ilgi gördü.
Açılışını Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un yaptığı Travel Turkey İzmir’de, Fethiye, “Yeni Trend Fethiye” sloganı ve alternatif turizm potansiyeli ile öne çıktı. Fethiye, Turizm Konseyi üyesi tüm kurum ve kuruluşların ortak katılımıyla Travel Turkey’e adeta çıkartma yaptı. Fethiye Kaymakamlığı, Fethiye Belediyesi, Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şubesi, TÜRSAB Batı Akdeniz BTK, Fethiye Otelciler Birliği, Çalış-Der, Ölüdeniz Turizm Geliştirme Kooperatifi, Skal-Der, Göcek Kültür ve Turizm Derneği’nin katıldığı Fuarda Fethiye Standı alternatif turizme yönelik faaliyetleri temsil eden görseller ile katılımcıların dikkatini çekti. Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından hazırlatılan yamaç paraşütü sanal gerçeklik filmine yoğun ilgi, Fethiye Standı’nın önünde uzun kuyruk oluşmasına sebep oldu. Fuarın ilk günü Fethiyeli Bürokrat, Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nın eski üyelerinden Nihat Özçakıcı’nın oğlu Balçova Kaymakamı Süleyman Özçakıcı da Fethiye Standı’nı ziyaret etti.
Yurt içi ve yurt dışından ciddi katılımla gerçekleşen ve 3 gün sürecek Fuar 8 Aralık Cumartesi günü sona erecek. Travel Turkey İzmir’in 2’nci günü olan 7 Aralık Cuma günü Fethiye Standı’nda verilecek kokteyl, çok sayıda turizm profesyonelini de bir araya getirecek.
Turizm her yönüyle Travel Turkey İzmir’de
Travel Turkey İzmir’de ttitech Seyahat Teknolojileri Özel Bölümü içerisinde kurulacak dev sahnede, 2018 pazar sonuçları, 2019 turizm trendleri ve en son teknolojik gelişmelerin yanı sıra, ‘Dijital dönüşüm ve pazarlama’, ‘Online seyahat acenteleri ve farklı pazarlara açılmak’, ‘Meta-arama platformları ve direkt satış kanalları’, ‘Havayollarında dijitalleşme’, ‘Akıllı şehirler’, ‘Sağlık turizmi’, ‘İçerik, sosyal medya ve itibar yönetimi’, ‘Otel, acente ve kanal yönetimi’, ‘Entegre ön büro ve çağrı merkezi uygulamaları’, ‘Online ödeme sistemleri’, ‘Turizmde yapay zekâ, 3D ve hologram teknolojileri’ ve ‘Gelir yönetimi ile kârlılığı artırmak’ gibi konular ele alınacak.
Fethiye Standı’nın da bulunduğu, fuarın yapılacağı alandaki ‘B Holü’ ilk iki gün sadece profesyonel ziyaretçilere açık olacak. Valilikler, belediyeler, beldeler ve kalkınma ajanslarının yer alacağı ‘A Holü’ ise üç gün boyunca hem turizm profesyonellerine hem de halka açık olacak. Ayrıca bu yıl A Holü’nde fuarla eşzamanlı Gastronomi Turizmi Kongresi de dördüncü kez düzenlenecek.