25 Aralık 2010 tarihinde FTSO’da “Müşteri Memnuniyeti” eğitimi düzenlendi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası ile İzgören&Akın eğitim ve danışmanlık firması işbirliğinde, 25 Aralık 2010 tarihinde gerçekleştirilen “Müşteri Memnuniyeti” eğitimine yiyecek içecek hizmetleri, otel-restoran bar işletmecileri, kuyumculuk, inşaat faaliyetleri ve mağazacılık sektörü çalışanları ile müşteri hizmetlerinde çalışan yaklaşık 40 kişi katıldı.
İzgören&Akın Eğitim ve Danışmanlık firması eğitmenlerinden Banu AKIN önderliğinde 1 gün süren bu eğitim boyunca katılımcılara, müşteri memnuniyeti, müşteri memnuniyetinin önemi, şikayet eden müşterinin önemi, müşteri grupları, işimize bakış açımız, markamızı yaratmak ve müşteri nasıl daha fazla memnun edebiliriz konuları kişilik analizleri ve grup çalışmaları ile aktarıldı.
Eğitime katılanlar eğitimin faydalı, eğitici ve öğretici ve verilen bilgilerin iş yaşantılarında kullanılabilir olduğunu ifade ederken FTSO ve İzgören&Akın adına böyle bir eğitimi almış olduklarından dolayı teşekkürlerini iletmişlerdir.
Eğitim ile ilgili Katılımcıların Yorumları
Ø Faydalı olduğunu düşünüyorum
Ø Şirketlerde müşteri memnuniyetinin sağlanması için gerekli şartlar
Ø Müşteri memnuniyeti hakkındaki bilgilerimiz netlik kazanmış oldu.
Ø Kalite
Ø Hiç sıkılmadan dinledim. Örneklemeler harikaydı.
Ø Almış olduğum sunumdan memnun kaldım. Eğitici ve sıkılmadan dinlediğim sunumdu.
Ø Mükemmel.
Ø Süresi az, içeriği fazla, gerekli bir eğitim.
Ø Güncel ve pratik
Ø Kişisel gelişim anlamında yeni bilgiler edindim.
Ø Ufkumu açtı.
Ø Verimli
Ø Güzel
Ø Eğitici, öğretici ve akılda kalıcı
Ø Çok gerekli bir eğitimdi.
Ø Öğretici ve düşündürücü.
Ø Mükemmeldi
Ø Çok keyifli ve verimli bir eğitimdi, Fethiye Ticaret Odasına ve İzgören Akın firmasına teşekkür ediyorum.
Ø Mükemmel, süper.
Ø İyi, pek iyi
Ø Deneyim ve kalite ekibi.
Ø Her iki taraf memnunsa müşteri memnuniyeti olur.
Ø Başarılı
Ø Kalite-güven ve iyi eğitmenler.
Ø Etkili ve müşteri odaklı, yeterli
Ø Güzeldi.
Ø Gerekli olan bir eğitimdi.
Ø Çok iyi bir eğitim aldım.
Önerilen Kitap İsimleri ve Yazarları
1. İşinizi ve eşinizi seçerken – F. Littauer
2. Kişiliğinizi tanıyın – F. Littauer
3. Her Şikayet bir Armağandır - Claus Moller
4. Beynin Yapısı ve Çalışma Sistemi – Tony Buzan
5. 100 günde usta satıcı olmanın sırları – Tony Buzan