Eğitim1
“MÜŞTERİ VE MÜKEMMEL HİZMET” EĞİTİMİ
25 NİSAN 2012 ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 13.00’DA FETHİYE TİCARET VE SANAYİ ODASI LİKYA SALONU’NDA YAPILACAKTIR.
EĞİTİM İÇERİĞİ
v Müşteri Kimdir?
v Müşterinin Beklentileri
v Müşteri Neden Önemlidir?
v Hizmet
v İletişimin Önemi
v İletişimde Algı Farklılıkları
Not: Eğitim ücretsiz olup kayıt önceliği esastır.
Eğitim2
“ETKİN MAĞAZA YÖNETİMİ” EĞİTİMİ
26 NİSAN 2012 PERŞEMBE GÜNÜ SAAT 10.00’DA FETHİYE TİCARET VE SANAYİ ODASI LİKYA SALONU’NDA YAPILACAKTIR.
EĞİTİM İÇERİĞİ
v Türkiye Pazarına Genel Bakış
v Satış
v Mağaza Yönetimi
v Tanzim Teşhir
Seminer3
BİLİŞİM SİSTEMİ BATIRIR DA, ÇIKARIR DA…
SN. HÜLYA KÜÇÜKARAS TARAFINDAN VERİLECEKTİR.
Hedef Katılımcı Kitlesi: İşletmelerin sahipleri ve üst düzey yöneticileri; şirketin karar vericileri.
TOSYÖV ( Türkiye Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Serbest Meslek Mensupları ve Yöneticiler Vakfı) Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın SÖNMEZ ve Genel Sekreteri Rahmi AKTEPE’ nin de katılacağı seminere tüm üyelerimizin katılımını rica ederiz.
Bilgi İçin: 614 11 15 Aysun Şanlısoy veya aysun.sanlisoy@fto.org.tr