Fethiye’nin yurtdışı tanıtımına katkıda bulunmayı sürdüren Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) tarafından sosyal medya aracılığıyla İngiltere ve Rusya’da gösterilen Fethiye tanıtım filmleri, büyük beğeni topladı.
Koronavirüs pandemisi nedeniyle zor günler geçiren turizm sektörünün yurtdışı tanıtım faaliyetlerinin sekteye uğraması, FTSO’yu harekete geçirdi. Eylül ayı için yurtdışı tanıtım faaliyetlerine 15 bin lira kaynak ayıran FTSO, sosyal medya reklamlarına hız verdi. İngiltere ve Rusya’da sosyal medya kullanıcılarıyla sponsorlu olarak paylaşılan Fethiye tanıtım filmleri, büyük beğeni topladı. Fethiye Turizm Konseyi tarafından yönetilen ‘feelfethiye’ sosyal medya platformu üzerinden, ilçenin tarihi ve doğal güzelliklerinin tanıtıldığı filmlerin gösterimini, geçen ağustos ayında Fethiye Belediyesi üstlenmişti. Fethiye’nin tanıtımının önümüzdeki günlerde turizm potansiyeli olan tüm ülkelerde gösterilmeye devam edileceği kaydedildi.
‘İLÇEMİZİN TANITIMI İÇİN ÇALIŞMALARIMIZ SÜRECEK”
Tüm dünyayı etkileyen pandemi nedeniyle zorlu bir sezonu geride bıraktıklarını anlatan FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Çıralı, turizmcilerin yaralarını sarabilmek için ellerinden geleni yaptıklarını söyledi. Sorunları ve çözüm önerilerini her platformda yetkili kurumları aktarmaya çalıştıklarını belirten Başkan Çıralı, bunun yanında Fethiye’yi tüm dünyada tanıtmak için çaba gösterdiklerini kaydetti. Dünyanın en etkileyici coğrafyalarından birine sahip olduklarını vurgulayan Başkan Çıralı, “Sadece Fethiye tanıtım filmlerinin gösterilmesinde değil, çekimi ve hazırlamasında da odamızın tüm imkânlarını kullanıyoruz. Üyelerimizin de desteğiyle ilçemizin tüm dünyada bilinir hale gelmesi için çaba gösteriyoruz. Pandemi ile dünyada dijitalleşmenin hızı oldukça arttı. Sosyal medya mecraları en etkili tanıtım araçları haline geldi. Fuarların yapılamadığı, festivallerin iptal olduğu bu dönemde sosyal medya mecralarını etkili şekilde kullanarak, ilçemizin tanıtımına katkı sunmayı sürdüreceğiz.” diye konuştu.