Kalite belgelerine bir yenisini daha eklemek isteyen Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, personeline ISO 10002 eğitimi verdi.
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Akreditasyon Standardı kapsamında A sınıfı Akredite Oda olarak üyelerine 5 yıldızlı hizmet sunmakta olan ve yürütmekte olduğu ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi ve EFQM Mükemmellik Modeli ile sürekli iyileşme faaliyetlerini sürdüren Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini uygulamaya hazırlanıyor.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, Kurumun üyeleri/müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirmesini sağlayan bir yönetim yaklaşımıdır. Bu standardın uygulanması ile Fethiye Ticaret ve Sanayi Odasında öncelikle üye odaklı bir ortamın oluşturulması, alınan her bir öneri veya şikâyetin çözüme ulaştırılması ve üyeye sunulan hizmetinin iyileştirilmesi ile ilgili yönetim taahhütlerinin yerine getirilmesi öngörülmektedir.
Bu amaçla 24 Mayıs 2015 tarihinde FTSO Meğri salonunda düzenlenen ISO 10002 eğitimi Türk Loydu Vakfı Eğitmeni Banu Yüksel tarafından verildi.