Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) personeli, ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi eğitimi aldı.
TOBB Akreditasyon Sistemi ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini başarıyla uygulayan Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, üyelerine daha kaliteli hizmet için her geçen gün kendini geliştiriyor. 2016 yılında ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini uygulamaya başlayan, geçtiğimiz yıl ISO 10002:2018 versiyonuna geçen FTSO, müşteri memnuniyet sisteminin daha verimli uygulanması ve üye memnuniyetinin daha da arttırılması amacıyla personeline eğitim düzenledi. Türk Loydu ISO 10002 Baş Denetçisi Eğitmen Banu Yüksel Gider tarafından 7 Kasım 2020 Cumartesi günü verilen eğitime, FTSO personeli eksiksiz katıldı.
Tüm gün süren eğitimde ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kapsamında müşteri şikâyetlerinin alınmasından değerlendirilmesine, geri bildirimden şikayet ve önerilerle hizmetlerin iyileştirilmesine kadar müşteri memnuniyetinin attırılması için yapılacaklar örnekleri ile alındı. Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kapsamında, üyelerden ve paydaşlardan gelen şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi ve çözüme kavuşturulmasının, hizmet kalitesinin iyileştirilmesi açısından bir fırsat olduğunu belirten Eğitmen Banu Yüksel Gider, FTSO’nun TOBB içinde iyi uygulama yapan odalardan biri olduğunu söyledi.