25 - 26 Nisan tarihlerinde Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) Likya salonunda ve Coca Cola firması iş birliğinde, odamız üyelerinin katılımıyla eğitimler düzenlenmiştir.
25 Nisan`da gerçekleşen Müşteri ve Mükemmel Hizmet Eğitimine 22 kişi katılmıştır. Tüketim sektörüne yönelik eğitimde aşağıdaki konular ele alınmıştır:
· Müşteri kimdir?
· Müşterinin beklentileri nelerdir?
· Müşteri neden önemlidir?
· İletişim
konularında bilgiler aktarılmıştır.
26 Nisan`da gerçekleşen perakende sektörüne yönelik Etkin Mağaza Yönetimine yerel market-bakkal çalışanlarından 22 kişilik bir grup katılmıştır. Eğitimde işlenen konu başlıkları:
· Türkiye pazarına genel bakış,
· Satış,
· Mağaza yönetimi,
· Tanzim Teşhir
konularında bilgiler aktarılmıştır ve bu eğitimler FTSO tarafından üyelerimize ücretsiz katılım sağlanmıştır.