ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Şikayetleri Yönetimi - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Şikayetleri Yönetimi

Haber Tarihi: 09.04.2012

7 Nisan Cumartesi günü Odamız Meğri Salonu’nda düzenlenen eğitime 20 kişi katıldı. Eğitim Andem Eğitim Merkezi’nden Bülent Dokuzluoğlu tarafından verildi.

Eğitim, farklı sektörlerden ve odamız çalışanlarından oluşan 20 kişilik katılımcı ile gerçekleştirildi. Eğitmen tarafından katılımcılara aktarılan konular;

v  Müşteri Ne Demektir?

v  Müşteri Ne bekler?

-İlgi

-İlişki

-Tepki

-Değer

v  Siz Müşteri olarak ne beklersiniz?

v  Var Olan Müşterileri Korumak, Onların İş Hacmini Arttırmak, Yeni Müşteriler Kazanmak İçin Ne Yapmalıyız?

v  Niçin Müşteri Memnun Olsun İsteriz?

v  İtiraz Karşılama Teknikleri

v  Müşteri Odaklılık

v  Müşteri Memnuniyeti Sağlamada En Önemli Faktör Nedir?

v  Müşteri Kaybetme Sebepleri

-Çalışanlardan memnun olmama   %68

-Şikayetlerin çözümsüz kalması    %14

v  Şikayetler Neden Değerlidir?

v  ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sisteminin Faydaları

v  ISO 10002 Standardında 8 Ana Başlık

v  ISO 10002 Standardında Hazırlanması Gereken Dokümanlar

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.