JİVA BEACH RESORT’TAN ARICAN’A TEŞEKKÜR - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

JİVA BEACH RESORT’TAN ARICAN’A TEŞEKKÜR

Haber Tarihi: 23.08.2016

Jiva Beach Resort Yönetim Kurulu Başkanı Tolga Doğan, kötü geçen turizm sezonunda işletmecilere moral ve destek veren Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Akif Arıcan’a teşekkür ziyaretinde bulundu.

Jiva Beach Resort Yönetim Kurulu Başkanı Tolga Doğan, kötü geçen turizm sezonunda işletmecilere moral ve destek veren Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Akif Arıcan’a, başarılı üye ziyaretleri kapsamında kendilerine de yapılan ziyaretten ötürü teşekkür etti. Tolga Doğan, bu ziyaret sırasında Odaya ilettikleri görüş ve talepleri ile ilgili olarak Oda tarafından girişimde bulunulduğu ve kısa sürede sonuç alındığını kaydetti. Doğan, teşekkürlerinin bir ifadesi olarak FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Akif Arıcan’a, Jiva Beach Resort adına plaket takdim etti. Tolga Doğan Jiva Beach Resort İnsan Kaynakları Müdürü Özhan Çakıcı da eşlik etti.

FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Akif Arıcan, Tolga Doğan’a teşekkür ederek “Bizim amacımız üyelerimizin yanında olmak, üyelerimize destek olmak. Üyelerimize verdiğimiz hizmet kalitesini yükseltirken onların iş yaşamında başarılı olması için de elimizden geleni yapıyoruz." dedi. Oda üyelerin talep, öneri ve şikayetlerini doğru değerlendirerek en kısa zamanda en sonuçlandırmak için çalıştıklarını kaydeden Arıcan, bu amaçla Odada 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim Sistemini uyguladıklarını kaydetti. Arıcan, bu sayede üyelerin öneri, talep ve şikâyetlerini kayda alındığını belirtti.

10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, bir ürün ve hizmetin türüne bağlı kalmaksızın müşterileri beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi amaç edinen kuruluşlarda, müşteri şikâyetlerini ele alma prosesinin etkili ve verimli bir şekilde tasarlanması, planlanması ve uygulanmasını amaçlar. İyi bir şikâyet yönetim sistemi kuruluşun uygunsuzlukları ve dolayısıyla şikâyetlerinin tekrarını engelleyerek etkin çözüm olanakları sunar ve sunulan çözüm olanaklarının başarısını ölçer. Bunu yaparken de personelinin bu konuda bilinç ve yetkinliğini geliştirir. Sistem ISO 9001 ile entegre olarak veya tek başına uygulanabilmekte ve belgelendirilebilmektedir.

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.