Üyelerimizin Mersis ve E-Devlet uygulamalarında kullanılan elektronik imza(e-imza) ve Kayıtlı Elektronik Posta(KEP) ihtiyaçları hakkında farkındalık oluşturmak ve üyelerimizi bilgilendirmek amacı ile 13 Mart 2014 Perşembe günü saat 14:00'de Yat Butik Otel Toplantı Salonu'nda bir seminer düzenlenecektir.
E-imza sahibi Odamız üyeleri, MERSİS Projesi ile yeni şirket kurulumu, bilgi güncelleme, şirket birleştirme, unvan değişikliği, iflas başvuruları, genel kurul bildirimlerinin yapılması, onaylanması, arşivlenmesi, çeşitli lisans başvuruları, mali destek ve teşvik başvuruları, çalışan SGK kayıtları vergi beyan ve ödemelerini online ortamda yapılabilmektedirler.
Ayrıca şirketlerin yaşam süreçleri içinde faaliyetlerini sürdürebilmeleri amacıyla çeşitli kamu kurum ve kuruluşlarından aldıkları veya almaları muhtemel tescil, izin, patent ve belge işlemleri de kısa zaman içinde e-imza ve KEP kapsamına dahil edilecektir. Bu işlemlerin, mersis.gumrukticaret.gov.tr üzerinden elektronik ortamda yapılabilmesi için işlem yapacak kişi veya kişilerin (bu kişi gerçek kişi ise kendisinin, şirket ise temsil yetkisine haiz kişilerin) elektronik imzaya ve KEP'e sahip olmaları gerekmektedir.
Bu kapsamda elektronik imza(e-imza) ve Kayıtlı Elektronik Posta(KEP) konuları hakkında farkındalık oluşturmak ve üyelerimizi bilgilendirmek amacı ile 13 Mart 2014 Perşembe günü saat 14:00'de Yat Butik Otel Toplantı Salonu'nda Türkiye Noterler Birliği Vakfı tarafından kurulmuş TNB E-imza A.Ş. E-imza Proje Yöneticisi Berkan ÇAĞLAR’ın konuşmacı olarak katılacağı bir seminer düzenlenecektir.
Tüm Üyelerimiz davetlidir.