Fethiye’nin başarılı turizm firmalarından LookBookHoliday ile Tatilsa, Türkiye pazarına yönelik iş birliği anlaşması yaptı. Ece Saray’da yapılan iki firmanın iş birliği anlaşması lansmanına Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Akif aRıcan da katıldı. Arıcan, Mediasa Yönetim Kurulu Başkanı ve TİKAD Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan’a plaket takdim etti.
Bölge turizmi, ulusal ve uluslararası turizmin konuşulduğu lansman, Mediasa Yönetim Kurulu Başkanı ve TİKAD Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan, LookBookHoliday’in Kurucusu ve Sahibi Murat Mallı, Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Akif Arıcan, TÜRSAB Batı Akdeniz BYK Başkanı Süleyman Kaya, FETOB Başkanı Bülent Uysal ve konaklama sektöründen ve turizm camiasından birçok yöneticinin katılımıyla gerçekleşti.
“DÜNYANIN CENNETİNDE YAŞIYORUZ”
Lansmanda konuşma yapan Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Akif Arıcan, 70 ülke gezdiğini ancak Fethiye’nin kendisi açısından ayrı bir yeri olduğunu, Fethiye için ve ülke için herkesin yapabileceği bir şey olduğunu belirtti. Geçtiğimiz günlerde Babadağ projesinin ihalesini yaptıklarını ifade eden Arıcan, proje tamamlandıktan sonra Babadağ’ın Türkiye’nin değil, Avrupa’nın bir numaralı hava sporları merkezi olacağının altını çizdi. Konuşmalarında özellikle Fethiye’nin dünyanın cennet köşelerinden biri olduğunun vurgusunu yapan Arıcan, bu ve bunun gibi işbirliklerini her zaman desteklediklerini ve desteklemeye devam edeceklerini belirtti.
“Fethiye’nin turizm açısından çok özel bir yer olduğuna bizzat şahit oldum”
Mediasa Yönetim Kurulu Başkanı ve TİKAD Yüksek İstişare Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan konuşmasında Fethiye’ye ilk kez geldiğini, bundan sonra daha da sık gelmeyi düşündüğünü ve bu işbirliğinin bölgesel ve ulusal turizm açısından yararlı olacağını ümit ettiğini belirtti. LookBookHoliday’in uluslararası gücü ile Tatilsa’nın güvenilirliğinin Türkiye pazarı için güçlü bir marka birlikteliği ortaya çıkaracağını ifade etti. Bir araya gelerek daha fazla iş olanağı yaratmak, iç turizmi de canlandırmak için burada olduklarını belirten Sabancı Çetindoğan, konuşmasının devamında 57 sektörü birden etkileyen turizmi ülkemiz açısından eski gücüne kavuşturmak için Tatilsa olarak el ele, yürek yüreğe mücadele vermeye hazır olduklarını ifade etti.
LookBookHoliday’in kurucusu Murat Mallı konuşmasında iç pazarın yıldan yıla artış oranlarına dikkat çekerek Tatilsa ile gerçekleştirdikleri bu işbirliği ile bu pazarda birlikte daha etkin rol oynayacaklarının umudunda olduğunu, ancak diğer taraftan İngiltere ve AB pazarında da varlıklarını sürdüreceklerini açıkladı. Kendisini bir Fethiye aşığı olarak gören Mallı, Türkiye’de en çok turist gönderdikleri destinasyonların Fethiye ve Side olduğunu belirtti. Konuşmasındaki başlıklarda dikkat çeken bir diğer ayrıntı ise LookBookHoliday’in kötü giden sezonlarda dahi çift haneli büyüdüğü, bunu da misafir odaklılık, teknolojiye bağlılık ve personele yaptıkları yatırımla sağladıkları idi.
Özellikle birlik ve beraberlik vurgularının yapıldığı lansman etkinliği, röportajlar eşliğinde devam etti.