Fethiye Ticaret ve Sanayi Odasınınüye ve üye çalışanlarının gelişimine destek olmak ve ekonomiye katkıda bulunmak amacıyla “ Perakende Mağazacılık, Görsel Düzenleme ve Mükemmel Müşteri Hizmeti Eğitimi” düzenlendi.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, faaliyet alanında bulunan mağazacılık sektörünün gelişime katkıda bulunmak amacıyla Perakende Mağazacılık, Görsel Tasarlama ve Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Eğitimi düzenledi. 22 Ekim tarihinde yapılan eğitime farklı sektörlere yönelik ürünlerin perakende ticaretini yapan mağaza sahipleri ve çalışanları katıldı. Eğitim, Türkiye’nin önde gelen eğitim kurumlarından olan İzgören Akademi Eğitmeni ve aynı zamanda mağazacılık sektörünün tecrübeli isimlerinden Zeynep Ertürk tarafından verildi.
Eğitmen Zeynep Ertürk, eğitim sonunda, zor müşteriler ile karşılaşılması durumunda izlenecek yollar ile ilgili katılımcılardan gün boyu öğrendikleri bilgileri zor müşteriler karşısında uygulamalarını istedi. Katılımcılar, sıklıkla karşılaştıkları zor müşteri tiplerini canlandırırken eğlenceli anlar yaşandı.
Perakende Mağazacılık Eğitimi mağazacılık sektörüne yönelik genel yaklaşımların yanı sıra aşağıdaki konu başlıklarında uygulamalı örnekler ile devam etti.
· Yeni Alışveriş Trendleri
· Mağazacılıkta teknik detaylar
· Görsel Düzenleme Uygulamaları
· Satış Danışmanının Temel Görevleri
· 5 Altın Kural Uygulamaları
· İmaj Yönetimi
· Mağaza İçerisinde Etkin Beden Dili Kullanımı
· Etkin Dinleme ve Konuşma
· Doğru soru-cevap teknikleri
· Zor Müşterilerle Başa Çıkmak (uygulama)
· Ekip içi Motivasyon sağlamak
Katılımcıların aktif katılımı ile gerçekleşen eğitime Fethiye Sahaf Kitabevi, Kaya Kitabevi, Saliha Sultan Pastaneleri, Şen Tekstil, Urba Giyim, Hotiç Mağazası, Birol Yatçılık mağazasının da aralarında bulunduğu Fethiye’li mağaza sahipleri ile çalışanlarından oluşan toplam 24 kişi katıldı.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası eğitimleri 12 Kasım 2016 tarihinde İzgören Akademi tarafından verilecek olan “Öfke Kontrolü” eğitimi ile devam edecek.