ETKİN MAĞAZA VE İNSAN YÖNETİMİ
SÜRE: 1 gün
EĞİTİM SAATİ: 09:30 – 17:30
EĞİTİM TARİHİ: 10 ARALIK 2011 CUMARTESİ
SON BAŞVURU TARİHİ: 5 ARALIK 2011 PAZARTESİ
AMAÇ:
Bu eğitimin amacı, katılımcılara mağaza yönetimindeki temel becerileri öğretmek, ekip olarak çalışmanın taktiklerini vermek, mağazayı ve ekibini bir bütün olarak görmelerini sağlayarak etkin bir yönetimin gereklerini aktarmaktır.
İÇERİK:
¾ Yöneticiyi satış elemanından ayıran özellikler
¾ Mağazacılıkta lider ve yönetici kavramları
¾ Mağazada etkili yönetim tarzları
¾ Mağaza yöneticisinin doğru, hızlı, etkin karar alma süreci
¾ Çalışanlarla doğru iletişim
¾ Geribildirim
¾ Çalışanlarda başarı-motivasyon- etkin çalışma üçgenini doğru yönetmek
¾ Etkin ve başarılı çalışan için etkin yönetim
¾ Sürekli gelişim için sürekli eğitim
KATILIMCILAR BU EĞİTİM SONUNDA NELER KAZANACAKLAR:
¾ Mağazanın, sahanın etkin yönetimi için gerekli beceriler konusunda bilgi sahibi olacaklar.
¾ Lider yönetici olmanın ayrımını kavrayacaklar.
¾ Bir ekip yaratmanın, onları motive etmenin ve geliştirmenin önemini kavrayacaklar.
¾ Öğrendikleri tekniklerle ve kendi geliştirdikleri uygulamalarla daha canlı, hedeflere heyecanla koşan ve daha başarılı bir mağaza yaratma yolunda çaba gösterecekler.
KİMLER KATILMALI?
Tüm mağaza yöneticileri, yardımcıları ve yönetici adayları
EĞİTMEN: Oya ASAL
NOT: KAYITLARIMIZ 35 KİŞİ İLE SINIRLI OLUP, KAYIT SIRASI ESAS ALINMAKTADIR. SON BAŞVURU TARİHİNE KADAR KAYIT ÜCRETİNİN (50 TL) ÖDENMESİ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.
Detaylı Bilgi ve Kayıt İşlemleri İçin:
cansu.sidekli@fto.org.tr veya 614 11 15 ‘ten CANSU SİDEKLİ