MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ FİLMLERLE ANLATILDI
Haber Tarihi: 03.02.2014
01 Şubat 2014 tarihinde müşteri ilişkilerine yönelik bol uygulamalı bir eğitim gerçeklştirdi.FTSO tarafından düzenlenen eğitime çoğunluğu satış-pazarlama ve müşteri ile bire bir ilişkide bulunan turizm sektöründen olmak üzere, toplam 23 kişi katıldı. Eğitim sonunda yapılan memnuniyet anketinden çıkan sonuç %90 olumlu oldu.
Yat Butik otel’de gerçekleşen eğitimde, eğitmen Ferdi Bişkin tarafından katılımcılara hizmet sektöründe zor müşteri ile nasıl başa çıkılacağı uygulamalı olarak gösterildi. Eğitimde filmlerden örnekler verilerek keyifli bir 6 saat geçirildi. Katılımcılar eğitimin içeriği ve kendi sektörlerinde kullanabilme açısından yararlı olacağını değerlendirme anketinde açıkça belirttiler.
Eğitimde anlatılan konulardan bazıları;
Müşteri İlişkileri Yönetimi Bileşenleri
Müşteriyi Farklılaştırmak
Müşteri İlişkileri Yönetimi Gelişim Sürecinin Aşamaları
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Riskleri
Müşteri Memnuniyeti Ölçümü
Müşteri Kavramı
Müşteri Beklentileri
Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY)
Eğitim sonrasında eğitmen tarafından önerilen bazı kitaplar;
Emsalsiz – Müşteri Deneyimleri Yaratmak Bora ÖZKAN
Markexhink yada Forkexhink Uğur BATI
Büyüleyici Hizmet Michael Heppell
Haber Galerisi