MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİ ÖĞRENMEK İSTEMEZ MİYDİNİZ? - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİ ÖĞRENMEK İSTEMEZ MİYDİNİZ?

Haber Tarihi: 19.11.2012

 

“MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ ETKİLİ YÖNETİMİ VE

CRM UYGULAMALARI” EĞİTİMİ

 Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Kalite ve Eğitim Birimi son iki ayda üyelere yönelik eğitim planlaması yaptı. FTSO üyeleri için yıl sonuna kadar 3 farklı eğitim programı düzenlendi. Bu eğitimlerden 24 Kasım 2012 Cumartesi günü düzenlenecek "Müşteri İlişkileri Etkili Yönetimi ve CRM Uygulamaları" eğitimini İzmir Ekonomi Üniversitesi`nden Yrd. Doç. Dr. Nilgün Gürkaynak verecek.

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından düzenlenecek olan eğitimin içeriği;

 

  • Müşteri ilişkileri CRM nedir, neden önemlidir?
  • Değişen müşteri beklentileri
  • Karlılık: zarar ettiren müşteriler, az karlı müşteriler
  • Müşteri etkileşimini arttırmak
  • Müşteri tabanını genişletmek
  • Sorun yönetimi
  • Şikayet yönetimi
  • Çatışma yönetimi 

Katılım 30 kişi ile sınırlı olup, kayıt önceliği esastır.

Yer   : Yat Butik Otel

Tarih         : 24 Kasım 2012 Cumartesi

Saat : 09.30- 17.00

Eğitim Ücreti: 50 TL.

Kayıt ve Bilgi İçin:  614 11 15 -122 Aysun ŞANLISOY veya aysun.sanlisoy@fto.org.tr

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.