Müşteriyi Sadık Kılmak Semineri(08.04.2011) - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

Müşteriyi Sadık Kılmak Semineri(08.04.2011)

Haber Tarihi: 05.04.2011

 “MÜŞTERİYİ SADIK KILMAK VE TURİZMDE FARKLILAŞMA KONSEPTİ”

Küreselleşen bir dünyada değişen müşteri yapısı, işletmeleri ciddi bir şekilde yeniden yapılanmaya ve müşterilerine yönelik stratejilerini yeniden gözden geçirmeye zorunlu hale getirmiştir. Bu bağlamda, müşterilere yönelik olarak uygulanacak temel pazarlama stratejilerinden biri, müşteriyi işletmenin odak noktasına yerleştiren ve müşteri memnuniyetinin ötesine geçip, müşteriye değer sağlamayı hedefleyen müşteri ilişkileri yönetimi yaklaşımıdır.

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nda gerçekleştirilecek  “Müşteriyi Sadık Kılmak ve Turizmde Farklılaşma Konsepti” konulu seminerlerimize turizm ile ilgili tüm tarafların ve paydaşlarının katılımlarını bekleriz.

“Müşteriyi Sadık Kılmak ve Turizmde Farklılaşma Konsepti” Seminer Detayları

Seminerin Adı:

“Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” - Prof. Dr. İsmail ÜSTEL

Saat: 10:00 – 12:00

“Turizmde Farklılaşma Konsepti” – Yrd. Doç. Dr. Zafer ÖTER

Saat: 15:00 – 17:00

Tarihi: 8 Nisan 2011 Cuma

Yer: Fethiye Ticaret Ve Sanayi Odası

Detaylı Bilgi ve Katılım için: FTSO – 614 11 15 Cansu SİDEKLİ / info@fto.org.tr  / www.fto.org.tr

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.