“MÜŞTERİYİ SADIK KILMAK VE TURİZMDE FARKLILAŞMA KONSEPTİ”
Küreselleşen bir dünyada değişen müşteri yapısı, işletmeleri ciddi bir şekilde yeniden yapılanmaya ve müşterilerine yönelik stratejilerini yeniden gözden geçirmeye zorunlu hale getirmiştir. Bu bağlamda, müşterilere yönelik olarak uygulanacak temel pazarlama stratejilerinden biri, müşteriyi işletmenin odak noktasına yerleştiren ve müşteri memnuniyetinin ötesine geçip, müşteriye değer sağlamayı hedefleyen müşteri ilişkileri yönetimi yaklaşımıdır.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nda gerçekleştirilecek “Müşteriyi Sadık Kılmak ve Turizmde Farklılaşma Konsepti” konulu seminerlerimize turizm ile ilgili tüm tarafların ve paydaşlarının katılımlarını bekleriz.
“Müşteriyi Sadık Kılmak ve Turizmde Farklılaşma Konsepti” Seminer Detayları
Seminerin Adı:
“Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” - Prof. Dr. İsmail ÜSTEL
Saat: 10:00 – 12:00
“Turizmde Farklılaşma Konsepti” – Yrd. Doç. Dr. Zafer ÖTER
Saat: 15:00 – 17:00
Tarihi: 8 Nisan 2011 Cuma
Yer: Fethiye Ticaret Ve Sanayi Odası
Detaylı Bilgi ve Katılım için: FTSO – 614 11 15 Cansu SİDEKLİ / info@fto.org.tr / www.fto.org.tr