OTELCİLİKTE DAVRANIŞ STANDARLARI GELİŞTİRME PROJESİ DEVAM EDİYOR - Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Loading...
Haber Galerisi

OTELCİLİKTE DAVRANIŞ STANDARLARI GELİŞTİRME PROJESİ DEVAM EDİYOR

Haber Tarihi: 21.03.2016

Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi, Yönetici eğitimleri ile devam ediyor. Otel yöneticilerinin ardından otel çalışanlarına eğitim verilecek.

Üyemiz olan otellerin hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve aynı zamanda Fethiye’nin rekabet halinde olduğu diğer turizm bölgeler arasında bir adım öne geçmesine katkıda bulunmak amacıyla 2016 yılı Eğitim planımızda yer alan ‘Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi” 24-25 Şubat tarihlerinde başladı.

Proje çalışmalarında ilk olarak, Projeye katılan 10 otelin yöneticileri ile bire bir görüşmeler yapılarak her otele özgü “Davranış Standartları”nın oluşturulması ve otel çalışanlarına verilecek eğitimlerin içeriğinin belirlenmesi amacıyla proje analiz çalışması yapıldı.

Konaklama sektörüne yönelik olarak gerçekleşen Davranış Standartları Geliştirme Projesi eğitimleri, 03-04 Mart tarihlerinde “Vizyoner Liderlik ve Yönetim Eğitimi” ve 07 Mart tarihinde “Otelcilikte Yöneticinin Etkin İletişimi Eğitimleri” ile devam etti. Eğitimlerde projede yer alan 10 otelin yöneticilerine yazılı, sözlü ve görsel anlatımların yanı sıra uygulamalı eğitimler verildi. Otel yöneticileri eğitimleri Mart ayı içerisinde “Koçluk Becerileri” ve “İşe Transfer Planı Oryantasyon Eğitimi” ile devam edecek. Toplam 9 gün sürecek olan eğitimler yönetici eğitimlerinden sonra diğer departman çalışanlarına verilecek olan Otelcilikte 5 Yıldızlı İletişim” ve “Misafir Memnuniyeti” eğitimleri ile tamamlanacak.

Bu proje ile Konaklama Sektöründeki Üyelerimizin misafirlerine sundukları hizmet kalitesinin artırılması, Memnuniyeti sağlanan misafirlerin tekrar aynı oteli tercih etmesi olasılığının artması ve otellerin elinde uzun süre kullanacakları hizmet sunumunda hedeflenen ‘Davranış Standartları’ ile ilgili yazılı bir doküman olması hedeflenmiştir. Projenin uzun vadeli hedefleri arasında ise Fethiye bölgesindeki konaklama işletmelerinde misafire sunulan hizmet kalitesine yansıyacak toplam ve bütünsel bir artışın olması ve Fethiye’de aldığı hizmetten memnun kalan misafirlerin tekrar bölgeyi tercih etmesini ya da çevresine önermesi yer almaktadır.

Haber Galerisi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) internet sitesinde, çerezler kullanılarak kişisel verileriniz işlenmektedir. Kesinlikle gerekli çerezler, web sitemizin çalışması amacıyla kullanılmaktadır. Kesinlikle gerekli olmayanlar ise, açık rıza vermeniz halinde sitemizin daha iyi hizmet edebilmesi ve kişiselleştirme (gizlilik tercihiniz hariç olmak üzere diğer tercihlerinizin siteye tekrar girdiğinizde hatırlanmasını sağlamak) amaçlarıyla sınırlı olarak kullanılacaktır. Çerez tercihlerinizi panel vasıtasıyla yönetebilirsiniz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için web site gizlilik ve çerez politikasını , web sitemizi ziyaret etmeniz halinde işlenecek kişisel verileriniz için ise web sitesi aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.