Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi kapsamında işletmeleri ziyaret eden eğitmen Nebi Acar, sonuçların çok güzel olduğunu dile getirdi.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından, konaklama sektöründe faaliyet gösteren üyelerinin hizmet kalitesine katkıda bulunmak amacıyla 2016 yılı turizm sezonu başında düzenlenen Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi kapsamında eğitmen Nebi Acar tarafından, projeye katılan işletmelere, geliştirme ziyareti düzenlendi. İşletmelerin, proje kapsamında oluşturulan hizmet standartlarına uyup uymadığını gözlemleyen Nebi Acar, sonuçların çok güzel olduğunu ifade etti.
Geçtiğimiz hafta Eğitim ve Otelim Kurucu Eğitmeni Nebi Acar ve Eğitmen Serkan Öcal tarafından projeye katılan işletmelere geliştirme/denetim ziyaretleri gerçekleştirildi. Ziyaretlerde eğitime katılan personelin davranışları gözlemlendi. Geliştirme ziyaretleri sonrası Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, Kalite ve Eğitim Birimine ziyaret ile ilgili bilgi veren Nebi Acar; ziyaretler sırasında çoğunlukla, yöneticiler ile beraber oluşturulan davranış standartlarına uygun hareket edildiğini, projenin olumlu etkisinin konaklama işletmesi sahipleri tarafından da vurgulandığını ifade etti.
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından, konaklama sektöründe faaliyet gösteren üyelerinin hizmet kalitesine katkıda bulunmak, bölgemizin rekabet halinde olduğu turizm bölgelerinden konaklama sektöründe bir adım önüne geçmesini sağlamak amacıyla, FTSO ile Eğitim ve Otelim işbirliği ile“Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi” 2016 yılı turizm sezonu başında düzenlendi. Projeye FTSO üyesi olan ve konaklama sektöründe faaliyet gösteren 10 işletme katıldı. Proje kapsamında her işletmenin yöneticileri ile ayrı ayrı görüşme yapılarak hizmet standartları belirlendi ve işletmelerin yöneticilerine ve çalışanlarına eğitim verildi.
Konaklama sektöründeki üyelerimizden talep gelmesi halinde “Otelcilikte Davranış Standartları Geliştirme Projesi” kapsamındaki eğitimlere 2017 yılında da devam edilecek.