Ölçemediğin şeyi kontrol edemezsin….
Her marka tüketicilerine sürekli bir şeyler anlatır, çeşitli temas noktalarında kendiyle ilgili mesajlar vererek iletişim kurar. Ama tüm bu iletişim çabalarına milyonlarca dolar harcamış olsanız bile, sonuçta bir markanın değeri, tüketicilerinin zihninde saklıdır! İşte pazar araştırmalarının ilk ve en temel faydası, bu zihinlerde saklı "tüketici iç görülerini" açığa çıkartmak ve ölçmektir, diyebiliriz
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası’nda Prof. Dr. İsmail ÜSTEL tarafından verilecek “Pazarlama Araştırmaları” konulu seminerimize turizm ile ilgili tüm tarafların ve paydaşlarının katılımlarını bekleriz.
Pazarlama Araştırmaları Seminer Detayları
*Seminerin Adı:
“Pazarlama Araştırmaları” –Prof. Dr. İsmail ÜSTEL
Saat: 10:00-12:00
Tarihi:28 Nisan 2011 Perşembe
Yer: Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası
Detaylı Bilgi ve Katılım için: FTSO – 614 11 15 Cansu SİDEKLİ / info@fto.org.tr / www.fto.org.tr