FTSO, bölgemizin turizm sektöründe misafir memnuniyetini arttırarak, Fethiye ve çevresinin diğer turizm destinasyonları arasında kaliteli hizmetle öne çıkması amacıyla, turizm sektörüne yönelik eğitimler düzenlemeye devam ediyor. Bu amaçla 12 Mart 2017 tarihinde düzenlenen “Turizm Sektöründe Misafir Memnuniyeti” eğitimi FTSO üyelerinden yoğun ilgi gördü. Nebi Acar tarafından verilen eğitime konaklama sektörü başta olmak üzere çok sayıda işletme sahibi ve yöneticisi katıldı.
2016 yılında ‘Konaklama Sektöründe Davranış Standartları Geliştirme” projesinde eğitime katılan 10 Otelin hizmet kalitesine katkı sunan Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası 2017 yılında da turizm sektörüne yönelik eğitimlere devam ediyor.12 Mart 2017 tarihinde FTSO tarafından “Turizm Sektöründe Misafir Memnuniyeti Eğitimi” düzenlendi. Eğitim, konaklama tesislerine ve çalışanlarına yönelik eğitimleri ile ülke çapında bilinen Lonca Enstitü Eğitmeni Nebi Acar tarafından verilen eğitime ilgi yoğundu.
Eğitime “Misafir” tanımı ile başlayan Nebi Acar, turizm müşterilerine neden misafir denildiğine açıklık getirdi. Acar, işletme sahiplerinin çalışan ve misafirleri ile ilişkileri hakkında sorulan sorulara cevap verdi ve Türkiye ve Dünyadan iyi uygulama örneklerini katılımcılarla paylaştı. Acar, vücut dilinin misafir ilişkilerindeki önemine vurgu yaparak uygulamalı olarak anlattı. Katılımcılar, eğitim sırasında yapılan uygulama çalışmalarına aktif katılım sağlayarak hem kendi işletme/personel yapılarını hem de misafir profillerini gözden geçirme fırsatı buldular.
FTSO 2017 yılı eğitimlerini 24 Mart Cuma günü gerçekleşecek olan ve İzgören Akademi’den Eğitmen Barış Kılıçarsan tarafından verilecek olan “Komşu Köyde Sizi Ne Bekliyor” semineri ile devam edecek.