MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
- Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası, şeffaflık, güvenilirlik, dürüstlük, liderlik, iş ahlakı, müşteri odaklılık, kalite, güç birliği ve dayanışma değerleri doğrultusunda müşteri ilişkilerini yönetir.
- FTSO, müşterisi olan üye, çalışan ve diğer paydaşlarının şikayet, dilek ve önerilerini,
- Kolayca ve ücretsiz olarak iletebildiği,
- Taleplerinin hızlı, etkin, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığı,
- Aynı şikayetlerin tekrar oluşmaması için gerekli faaliyetlerin gerçekleştirildiği,
- Yasalara uygun şekilde değerlendirildiği,
- Gerekli iyileştirmelerin yapılarak hesap verilebilirlik ilkesi ve müşteri odaklı yaklaşımın takip edildiği bir müşteri memnuniyet sistemini taahhüt eder.
*Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Gözden Geçirme Toplantısının 17.01.2019 tarih ve 2018/2 sayılı kararı ile oluşturulmuştur.
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgemiz